פורסם ב -

ארגון ברית עם בלונים: מאיפה מתחילים?

ברית היא החגיגה המרגשת לכבוד הולדתו של הנסיך הקטן וזה הזמן לתכנן את הטקס מול המוהל או הרופא, לבצע את כל הסידורים הדרושים ליצירת אירוע בלתי נשכח.
מדובר בתקופה עמוסה וגדושה קצרה במיוחד לביצוע בה יש להוציא לפועל הרבה מאוד משימות. כיצד לא תשכחו אף פרט ולא תפספסו שום דבר חשוב על הדרך? הכנו עבורכם את הצ'ק ליסט המושלם להפקתה של ברית, צעד אחר צעד. 

סגירה עם מוהל


בדיקה שכדאי לבצע עוד לפני הלידה עצמה היא בחירתו של מוהל או רופא מוהל מומלץ על מנת שכבר עם הלידה תדעו למי לפנות ולא תתחילו לתחקר מי נחשב מוהל טוב בסביבה.
החליטו אם תרצו טקס באוריינטציה דתית או פשוט ביצוע הפרוצדורה בקליניקה של הרופא ולהפריד בין הטקס לחגיגה עצמה או לשלב בין השניים ובכל מקרה, כדאי לברר מבעוד מועד עם המוהל עניינים לוגיסטיים חיוניים כמו זמינות, עלות וכן מה עליכם להביא לטקס עצמו עמו למשל, משכך כאבים לתינוק, יין וכדומה. 

הזמנת מקום לחגיגה


כדאי עוד לפני הלידה לבצע סקר שוק מקיף ולבחון אולם אירועים לברית שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים ויענה על הדרישות שלכם. הן מבחינת גודל האולם ביחס למספר המוזמנים שברצונכם להזמין והן מבחינת לוקיישן בעל נגישות גבוהה, כך שהאורחים יוכלו להגיע בקלות.
שימו דגש גם על העיצוב של המקום וכן על החוויה הקולינארית שהוא מציע על מנת שהמוזמנים ייהנו מהאוכל שמוגש וכמובן מהאווירה. בדקו אם המקום אכן מצויד בתשתית הטכנית המבוקשת, כמו סאונד איכותי וכן אפקטים של תאורה, מקרן אם תרצו להציג תמונות של הרך הנולד או לשדר את הטקס בלייב לכל מי שיושב באולם ולא רואה מקרוב וכמובן, זמינות ועלויות ואל תוותרו על חוות דעת וביקורות והמלצות של משפחות אחרות שחגגו ברית במקום ויוכלו להמליץ ולהעיד ממקור ראשון אם מדובר באולם מומלץ לברית.

הכנות חשובות לפני שחוגגים


אל תשאירו קצוות פרומים – סגרו את הכל מבעוד מועד או עם לידת התינוק. כך למשל, תוכלו גם לרכוש עם לידת התינוק או לפני (תלוי בכם) בגד מיוחד לברית ולהזמין צלם שיתעד את האירוע המרגש הזה. ניתן גם בשיתוף המקום עצמו או הספקים ואנשי המקצוע השותפים לחגיגה להחליט על תוכנית אומנותית נלווית לטקס עצמו כמו למשל, משחקים לאורחים בדמות מכונות משחק, עמדות מציאות מדומה, אולי עמדת מגנטים, קיר סלפי, קריקטוריסט שיאייר כל אורח וגם את הבייבי החדש שלכם. חשבו על תשורה לכל מוזמן, כך שהוא לא יצא בידיים ריקות אלא עם מזכרת מיוחדת מהאירוע אם לא מגנט, אולי מחזיק מפתחות או כל מתנה אחרת עם הדפס של התאריך המיוחד של הברית. 

להפריח את החגיגה עם פרחים


אין ספק שהוספת טאץ' אומנותי ודקורטיבי לאירוע מוסיף נופך קסום ואפשר להזמין סידורי פרחים מעוצבים במיוחד לברית בגוונים מסוימים, פרחי העונה או קומבינציות מבושמות לפי בחירה.
החליטו היכן להעמיד את הזרים או אילו סידורים יעטרו היטב את השולחנות כך שגם התמונות ייראו נפלאות וגם האורחים יעריכו את ההשקעה. אפשר אפילו לפרגן לכל משפחה שמגיעה לשמוח בשמחתכם בזר מתנה ולהזמין לבני המשפחה הקרובים זר פרחים לראש לתמונות או לחגיגה עצמה. אפשר להגיש לכל מוזמן גם עציץ יפהפה ואפילו קומבינציה מיוחדת בין פרחים, עציצים לשוקולד גורמה בוטיק תוצרת מקומית ביחד עם בלונים מקסימים שמבשרים על הולדת התינוק או לתלות בלון מקסים לכל אחד מהשולחנות, כדי להוסיף נגיעה אישית ומעניינת לעיצוב הכולל של המקום. 

 

צריכים משלוח פרחים בתל אביב או מנוי פרחים? פנו אלינו עכשיו!