פורסם ב -

תוספות שתמיד כיף לקבל עם מארזי פרחים ושוקולד

פרחים תמיד מתקבלים בברכה ומעוררים שמחה רבה אצל כל אדם. שוקולד משאיר טעם מתוק בפה ולכן גם אותו תמיד כדאי לתת למי שאוהבים. השילוב של זר פרחים ושוקולד בוטיק הוא מתנה מוצלחת, ואפשר "להסתפק" בכך. יחד עם זאת אפשר גם להפוך אותה לעוד יותר מרשימה – עם התוספות הבאות:

1. יין משובח

כבר בתנ"ך נכתב ש"יין ישמח לבב אנוש", ובצדק. יין – בתנאי שהוא איכותי כמובן – נתפש, ובצדק, כמתנה מושקעת, ועוד כדאי לדעת שלמשקה המופק מענבים יש לא מעט סגולות בריאותיות. ליתר דיוק, יין אדום מכיל נוגדי חמצון חזקים (שנמצאים בקליפות של הענבים), ובזכותם כוסית אחת ביום תורמת לשמירה על בריאות הלב, עוזרת לכלי הדם לתפקד היטב ויש גם מחקרים שמצאו קשר בין לגימת יין להפחתת הסיכון ללקות בסוכרת.

2. שובר לספא

החיים יכולים להיות תובעניים ומתישים. כולנו נדרשים לבצע אינספור מטלות מדי יום, ואי אפשר להתעלם מהעובדה שהשגרה שוחקת. איך בכל זאת מתמלאים באנרגיות הרצויות למילוי כל המשימות? פרחים מזכירים לנו שיש סביבנו לא מעט יופי ורק צריך לעצור להתבונן בו. שוקולד משאיר כאמור טעם מתוק בפה – וכשלמתנה מצורף שובר לספא, מי שמקבל אותה זוכה לרגעים של פינוק אמיתי. מומלץ לבחור בספא שיש בו גם מתקנים משובבי נפש כמו ג'קוזי, חמאם, סאונה וכו', וגם מבחר רחב של טיפולים כך שהאדם שמקבל מכם את המתנה יוכל לבחור טיפול שהוא מתחבר אליו. טיפ למשקיענים: שובר זוגי יאפשר לאדם שעבורו אתם מכינים את המתנה ליהנות עם בן/בת זוג, חבר/ה וכו' – ובעצם לזכות בעונג כפול ומכופל.

3. פולי קפה מובחרים

כמו שלמדנו לזהות יין איכותי וליהנות מהטעם המדויק של שוקולד בוטיק, כך השתכללנו גם מבחינת שתיית הקפה. ביותר ויותר בתים יש מכונות קפה, וכל אדם שיש לו מכונת קפה ישמח לקבל פולי קפה מובחרים. כך למשל, פולי קפה לוואצה במגוון טעמים יספקו לאדם את האפשרות להפיק מהמכונה תועלת גבוהה במיוחד – ובעצם יעניקו לו רגעים של סיפוק מזוקק.

4. גיפט קארד למסעדה

עוד תוספת אפשרית למארז פרחים ושוקולד מתחום החוויות, כמו הספא, היא מסעדה. אפשר לבחור גיפט קארד למסעדה ספציפית שאותה מקבל המתנה אוהב, אפשר לפרגן למסעדה שאתם מחבבים ומעריכים שגם מקבל המתנה ישמח לסעוד בה ויש גם גיפט קארדים כלליים שמאפשרים בחירה בין מגוון רחב של מסעדות.

5. ערכת טיפוח

מכנה משותף רחב נוסף להרבה אנשים, גם גברים וגם נשים, הוא הרצון להיות מטופחים. בהתאם ערכת טיפוח מהווה גם היא תוספת מעולה לסידור פרחים או עציץ. עוד יתרון של האופציה הזו הוא מגוון האפשרויות, כשניתן למצוא ערכה מרשימה בכל מסגרת תקציב.

 

צריכים פרחים בהוד השרון או פרחים ברמת גן? פנו אלינו עכשיו!