פורסם ב -

מארזי שוקולד ועציצים שכל עובד ישמח לקבל

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות בארץ ובעולם גילו שביטויי הערכה לעובדים הם בין הדברים החשובים שעליהן לסגל. חברות אשר נותנות עדיפות לטיפוח רווחת כוח העבודה, מטפחות גם סביבת עבודה חיובית ומלאה במוטיבציה. 

בעידן שלנו, ישנן שיטות שונות לבטא הערכה, אך אחת השיטות המוצלחות ביותר היא חלוקת מתנות בזמנים שונים לאורך השנה, ואם אתם תוהים איזה מתנה לבחור, הנתונים מצביעים על כך שמתנה שתמיד עובדת וכל עובד ישמח לקבל היא מארז של שוקולד ועציץ. 

למה עובדים אוהבים מארזי שוקולד ועציצים?

עובדים רבים ישמחו לקבל מארזי שוקולד ועציצים מכמה וכמה סיבות:

  • זו מחווה מתחשבת – שוקולד ועציצים אלו מתנות קלאסיות שאי אפשר לטעות איתן. הן מתאימות לעובדים בכל גיל ובכל תחום עיסוק. 
  • זו מתנה חיובית – עציצים ושוקולד מעוררים רגשות חיוביים. לשוקולד יש איכות ומתיקות מפנקת ועציצים הם סמל לצמיחה ומשפרים אוטומטית את ההרגשה הכללית. 
  • זו מתנה אסתטית – עציצים ושוקולד משתלבים יחד לכדי מתנה אסתטית במיוחד, שתמיד נראית מרשימה. 
  • זו מתנה סמלית – שוקולד מסמל מתיקות גם ברגעים מאתגרים ועציצים מסמלים צמיחה והתפתחות.
  • זו מתנה לחיזוק המורל – קבלת מתנות בכללי יכולה להשפיע על המורל של העובדים ולגרום להם לשמוח שחושבים עליהם ומעריכים אותם. 
  • זו מתנה שבכוחה להפיג מתחים – גם שוקולד וגם עציצים יכולים להפיג מתחים ולהסיח את הדעת משגרת החיים האינטנסיבית.

מעבר לכך, כל מתנה שתבחרו להעניק לעובדים יוצרת עבורם זיכרון בלתי נשכח. ככל שהם יזכרו את המחווה שלכם לאורך זמן, כך הקשר ותחושת המחויבות שלהם למותג יתחזקו במקביל.

באיזה מועדים אפשר לחלק מארזי שוקולד ועציצים?

אפשר לחלק מארזי שוקולד ועציצים לעובדים במועדים וציוני דרך שונים לאורך השנה. מארזים כאלו יהיו מושלמים כמתנות לעובדים לטו בשבט עם מיתוג אישי. אפשר לחלק אותם במתנה בשיחות הערכה או בעת העסקת עובדים חדשים. 

עציץ ושוקולד זאת מחווה אישית מקסימה בימי הולדת, ביום השנה לעבודה בחברה, בחגים (גם אם אתם מעניקים תלושים תוכלו לצרף בנוסף מארז שוקולד ועציץ כדי להפוך את המתנה ליותר מרשימה ומכובדת). מארזים אלו יהיו מושלמים ביום האהבה, או ביום המשפחה. ניתן לציין באמצעותם הישגים מיוחדים של העובדים, או אפילו לחלק מארזים כאלו ביום המעשים הטובים, כדרך להפתיע ולשמח את העובדים.

וכמובן שבכל חגיגה ואירוע של החברה – אם בהשקת מוצרים, סוף רבעון או שנה, כנסים והדרכות ובכל אירוע אחר שאתם רואים לנכון לפנק את העובדים שלכם עם מארז מקסים!

אל תוותרו על מיתוג וטאץ' אישי

מארזי שוקולד ועציצים הם מתנה מושלמת אשר תעלה חיוך על פניהם של העובדים ותשמש כסמל להכרת תודה. 

כדי להפוך את המתנה לאישית ויותר משמעותית, שלבו אלמנטים של מיתוג ומגע אישי והבטיחו שהמחווה תחלחל לעומק הלב ותחזק את ערכיה של החברה, כמו גם את הקשר בינה ובין העובדים!

 

צריכים פרחים בהוד השרון או פרחים ברמת גן? פנו אלינו עכשיו!