פורסם ב -

טיפים והמלצות לסידורי פרחים בחתונה בים

חתונה בים יכולה להיות חוויה קסומה ובלתי נשכחת עבורכם ועבור יקיריכם. הנוף עוצר הנשימה של האוקיינוס, הצליל המרגיע של הגלים והבריזה הרעננה של האוקיינוס ​​- כולם מוסיפים לאווירה הרומנטית של היום המיוחד שלכם. עם זאת, תכנון חתונה בים יכול להיות קצת יותר מאתגר מחתונה מסורתית מקורה. כזוג, אתם צריכים לקחת בחשבון הרבה דברים כמו מזג האוויר, המקום, הקישוטים וסידורי הפרחים. עם זאת, בין כל הגורמים הללו, פרחים יכולים באמת לעשות את ההבדל במתן הטון הנכון ליום החתונה שלך. בפוסט זה בבלוג נסביר את החשיבות של סידור פרחים בצורה מיוחדת בחתונה בים.

 

בחירת הפרחים המתאימים לאירועים בטבע

כשאתם מתכננים אירועים בטבע או חתונה שלכם בים, עליכם לבחור את הפרחים הנכונים שיוכלו לעמוד בסביבה הימית הקשה. פרחים עדינים מדי עלולים לנבול בקלות בגלל רוחות חזקות, אוויר מלוח או הלחות של מי האוקיינוס. לפיכך, עליך לבחור בפרחים עמידים לאתגרים של סביבת האוקיינוס. בחירות טובות בהקשר זה כוללות ורדים, חבצלות, סחלבים ודליה. פרחים אלה עמידים, צבעוניים ובעלי מהות רומנטית שיכולה להוסיף לאווירה של החתונה שלכם.

 

בניית קומפוזיציה מרשימה

סידורי פרחים יכולים לעזור להגדיר את מצב הרוח והנושא של החתונה שלכם. כדי ליצור קומפוזיציה מרשימה, עליך לשקול את פלטת הצבעים, הסגנון והצורה של סידורי הפרחים. לדוגמה, אתה יכול לבחור לנושא ימי, עם צבעי כחול ולבן ואלמנטים עיצוביים המשלבים עוגנים או צדפים. לחלופין, אתה יכול ללכת על נושא טרופי, עם פרחים נועזים ותוססים כמו היביסקוס ופנג'יפני, המעניקים תחושה חופית ונינוחה לחתונה שלך. בכל נושא שתבחרו, הקפידו לעבוד עם חנות פרחים מקצועית שיכולה לעזור לכם ליצור מראה מגובש ויפה.

 

שמירה על טריות הפרחים

כדי להבטיח שסידורי הפרחים שלך יישארו טריים לאורך כל יום החתונה, יש צורך בטיפול נוסף. אמנם פרחים נשמרים בדרך כלל במים כדי למנוע התייבשות, אך לא ניתן לעשות זאת בים, שם מי האוקיינוס ​​מלוחים מדי ועלולים להזיק לפרחים. במקום זאת, שקול להשתמש בקצף פרחוני, שיכול להחזיק מספיק מים כדי לשמור על לחות הפרחים במשך שעות רבות. כמו כן, הימנעו מלהציב את הפרחים באור שמש ישיר או ברוחות קשות שכן זה יכול לגרום להם לנבול. חנות הפרחים שלך יכולה לתת לך עצות נוספות כיצד לשמור על טריות פרחי החתונה שלך בים.

 

בסופו של דבר, פרחים ממלאים תפקיד חיוני ביצירת האווירה המושלמת ליום החתונה שלך. בים, המגע הנכון של סידורי פרחים יכול לחקות את היופי של הטבע הסובב אותך. על ידי בחירת הפרחים הנכונים, יצירת קומפוזיציות מרשימות ושמירה על טריות הפרחים, תוכלו להבטיח שהחתונה שלכם בים תהיה חוויה בלתי נשכחת. תאמינו לנו, על ידי שילוב סידורי פרחים נכונים תוכלו להפוך את יום החתונה שלכם ליפה ובלתי נשכח כמו נוף האוקיינוס ​​שלפניכם.

צריכים פרחים בהרצליה או פרחים בראש העין? פנו אלינו עכשיו!