פורסם ב -

איך לשלב מתנה לזר הפרחים שאתם נותנים?

מאז ומתמיד שזרי פרחים נחשבים למחווה מושלמת, אשר מבטאת רגשות שמילים לא תמיד מצליחות להעביר. הענקת זר פרחים מתאימה למגוון מצבים – לחגיגת אירוע מיוחד, לביטוי הזדהות או הוקרת תודה או סתם כדי להאיר את היום, זר מעוצב יכול לעשות פלאים.

ואם אתם רוצים לשדרג את המחווה באמצעות מתנה, הנה כמה רעיונות שיוכלו לעזור לכם לעשות זאת בצורה נכונה.

כוחה של התאמה אישית

אחת הדרכים לשדרג את זר הפרחים שלכם היא באמצעות דפוס דיגיטלי איכותי. דמיינו לעצמכם זר פרחים מהמם עם ברכה מודפסת בהתאמה אישית, מדבקה משעשעת או תמונה מעוצבת של שניכם בהדפס מיוחד שילכוד את כל תשומת הלב. פתרונות דפוס דיגיטלי מסוגים שונים יכולים להראות שהשקעתם מחשבה באמצעות הוספת טאץ' אישי, תוך שהם מעבירים את המסר שלכם באופן ברור, מדויק ומלא חיים.

התאימו את המתנה לאירוע

זר פרחים מתאים לכל אירוע ואם אתם רוצים לשלב יחד אתו גם מתנה, הקפידו שהמתנה תתאים לאירוע באופן ספציפי. למשל ליום נישואין אפשר לבחור בזר של ורדים אדומים ורומנטיים עם סט תכשיטים מעוצב. ליום הולדת אפשר לשלב בין זר פרחים לבין מתנה שמגשימה חלום מיוחד ולהפוך את המחווה להרבה יותר מרגשת.

צרו חוויה חושית

פרחים זו מתנה מאוד יפה ויזואלית ואם אתם רוצים לפנות לחושים אחרים של אלו שיקבלו אותם אתם יכולים לבחור בזר ריחני במיוחד, או לשלב מוצרים ריחניים אחרים כמו נר, חמאת גוף או מוצרי ספא לאמבטיה לחוויה חושית מרגיעה. אפשר גם לפנות לחוש הטעם ולשלב פרחים עם קופסה של שוקולדים משובחים בעבודת יד.

קחו בחשבון תחומי עניין ותחביבים

אם למקבלי הפרחים יש תחומי עניין או תחביבים ספציפיים, אתם יכולים להשתמש בהם כמקור השראה למתנה. למשל חובבי גינון ייהנו מסט של פרחי בר יחד עם כלי גינון איכותיים. חובבי ספרים ייהנו לקבל זר פרחים עם ספר שרצו כבר המון זמן לקרוא או ספר חדש של הסופר האהוב עליהם. כאשר אתם בוחרים מתנה שמתאימה לתחומי עניין ותחביבים אתם הופכים את המתנה למשמעותית יותר ומראים שהקדשתם זמן כדי לחשוב על מתנה שבאמת תשמח את הלב.

בחרו מתנה חווייתית

לפעמים המתנות היקרות ביותר הן אלו שיוצרות זיכרונות מיוחדים. אתם תמיד יכולים לשלב בין זר פרחים לבין חוויה מיוחדת כמו הופעה, יום ספא, צניחה חופשית או שיעור בישול. כך אתם יכולים להעניק את הכרטיס שרכשתם לפעילות ואליו לצרף זר פרחים כדי לעורר ציפייה ולהניק מתנה מרשימה יותר מ"סתם" דף נייר פשוט.

השילוב המושלם בין מתנה לזר פרחים

הוספת זר פרחים למתנה שאתם מעניקים זו דרך מקסימה להפוך כל מחווה ליותר מיוחדת ואפילו בלתי נשכחת. לכן חישבו על המתנה המושלמת, בחרו את הפרחים האהובים ביותר על מי שיקבלו אותם ואל תשכחו להשתמש בהדפסה דיגיטלית איכותית כדי להפוך את המחווה למותאמת אישית ולהבטיח שכל פרט במתנה שלכם יהיה מושלם!

צריכים פרחים ברמת גן או פרחים בראש העין? פנו אלינו עכשיו!