פורסם ב -

רעיונות למתנה לתינוק שנולד – פרחי עירית

איך לבחור מתנה מקורית ומשמחת לכבוד תינוק שנולד? בפרחי עירית חשבו בשבילכם על מספר רעיונות.

זר ליום ההולדת זו מתנה שתמיד מתקבלת בברכה, אך מה עושים אם החוגג הוא בסך הכל בן מספר ימים? כאן מתחילות ההתלבטויות. מצד אחד, אין כמו זר צבעוני ומרשים כמתנה ליולדת , אך כולם יודעים שכעבור מספר ימים הזר ינבול ויאבד מיופיו. לכן, אם אתם רוצים להשקיע במתנה לא מתכלה, פרחי עירית מציעים לכם מגוון של מארזים ליולדת , מתנה ליולדת בן  או מתנה ליולדת בת .

מתנה ליולדת, מעוצבת ופרקטית

מתנה יפה או מתנה שימושית? מתנה אחת גדולה או מספר מוצרים קטנים? מתנה שיש לכולם או מתנה מקורית? ההתלבטויות הן אינסופיות, אך בפרחי עירית מצאו את הפתרון המושלם: מארז מעוצב לתינוק.

המארז הוא גם יפה וגם שימושי, גם גדול וגם מכיל מספר מוצרים וגם אם ראיתם מספר מארזים כאלו במקומות אחרים, בפרחי עירית אתם יודעים שתקבלו מתנה מקורית ואיכותית.

אז מה יש במארז?

כשאתם מחפשים רעיונות למתנה לתינוק שנולד – המארזים של פרחי עירית הם המתנה המושלמת. אנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג באתר, להתרשם ממגוון האפשרויות ולבחור מתנה על פי טעם ותקציב.

המארזים מכילים פריטים שונים, וביניהם: דובי רך ונעים למגע, מגבת, חיתולי טטרה ופריטי לבוש נוספים. המתנה ארוזה בצורה מעוצבת ומרשימה, בקופסה מרובעת, עגולה ואף כעוגת קומות.

למה כולם ממהרים להזמין את המארזים שלנו?

המארזים שלנו הפכו למבוקשים בקרב הלקוחות ויש לכך מספר סיבות. הסיבה הראשונה היא שהזמנת מארז דרך האתר שלנו, חוסכת לכם זמן יקר. אתם לא צריכים להתרוצץ בין החנויות ולשבור את הראש מה מתאים כמשלוח ליולדת ומה ישמח אותה. בפרחי עירית תוכלו למצוא מגוון מתנות, החל מזרי פרחים ומוצרים רבים אחרים שתוכלו להזמין כמתנה להולדת בן או בת.

הסיבה השנייה שמארזים אלו הפכו לטרנד היא שמדובר במתנה מקורית ומרשימה, שמכילה פריטים שימושיים, ולכן כל יולדת תשמח לקבל מארז כזה במתנה.

זהו, כעת נשאר רק להקליד מספר פרטים כמו שם, מספר טלפון ולאן תרצו שנשלח את המארז. בפרחי עירית מבצעים משלוחים של מתנות לבית היולדת ואף למחלקה בבית החולים. להזמנות טלפוניות התקשרו למספר 076-599-6825 או הזמינו באתר פרחי עירית.